My Lucky Star
When Zhong Tian Qi (Jimmy Lin), heir to a jewelry empire, meets Xia Zhi Xing (Yoo Ha Na), a talented designer of imitation jewelry, their unlikely romance begins. Tian Qi believes in Zhi Xing's potential and encourages her to become a legitimate designer, despite opposition from his family and the jealousy of his ex-girlfriend, Ou Ya Ruo (Hong Xiao Ling). Tragedy strikes when Tian Qi's brother, Tian Jun (Leon Jay Williams), dies in a car accident with Zhi Xing, causing the couple to separate. Years later, they unexpectedly cross paths again, leaving viewers to wonder if their love can be rekindled. This is a 2010 Taiwanese romantic drama exploring themes of love, forgiveness, and personal growth in the competitive world of jewelry design.