I Miss You
The loss of your first love can influence everything you do and every decision you make for the rest of your life. Han Jung Woo (Park Yoo Chun) is a homicide detective who pursues murderers and puts them behind bars. When he was in high school, he was in love with a girl whose father was a murderer. She would get bullied and teased by other kids, and Jung Woo would always stand up for her and try to protect her. But an accident separates the two lovers, and each is forced to go on with his and her life. But Jung Woo has never given up his love for his first love. Fourteen years later, that girl, Lee Su Yeon (Yoon Eun Hye) is a fashion designer who is still haunted by her past but trying to move on with her life. She is dating financial consultant Kang Hyun Jun (Yoo Seung Ho), who adores her and will do anything for her. But his jealousy emerges when Su Yeon and Jung Woo meet again by chance in adulthood and their past feelings for each other surface. Kim Eun Joo (Jang Mi In Ae), an artist, also is envious of Su Yeon’s hold on Jung Woo’s heart. Will Jung Woo lose his first love twice in his life, or does fate have other plans for them? “I Miss You” is a South Korean drama series directed by Lee Jae Dong.