JUNGLE BOB 2
Embark on a culinary adventure into the wild! JUNGLE BOB 2 returns, featuring Ryu Su Young, the K-home cooking master, and top chefs! From the tropical forests of Amazon to the alpine region, their adventure stretches to Peru, the country of gastronomy, and the Dominican Republic, the paradise of Caribbean seafood. Su Young and the chefs dig and catch the fresh ingredients themselves, discovering unique delicacies. The taste-earning journey made of their hard work will prove the genuine power of gourmandise. What kind of epic delicacy will they show through their great adventure of discovering every ingredient in the world?