Solo Camping for Two
Seasoned solo camper Gen Kinokura (Win Morisaki) cherishes his time outdoors alone. However, his formerly tranquil routine gets disrupted when he crosses paths with camping newbie Shizuku Kusano (Miyu Honda), who’s enthusiastic about cooking and spending time in nature, but knows little about surviving out in the wilderness. Gen and Shizuku end up sharing a campsite as he takes her under his wing, but Shizuku's zest for life and connection starts to rub off on Gen. Will the two find something other than the joys of nature as they spend more time together? This drama was adapted from the manga series "Futari Solo Camp" by Debata Yudai.