2024 SBS Drama Awards
Holy Moly! To celebrate the year-end and the holidays, the extraordinary award as special as the greatest lineup of the dramas begins. It's the finale of the SBS dramas that took the highest ratings, made headlines, and kept the throne in 2024. The actors who make the viewers go wild with their amazing action scenes and revenge plots are all gathered. The veteran host, Shin Dong Yeob, the genius actor Kim Hye Yoon, and the most beautiful actress in this universe, Kim Ji Yeon will join the night to shine the night. On December 21, 2024, the best actors will gather for the early Christmas party. Let's enjoy the 2024 SBS Drama Awards together!