In one of Korea's traditional villages, there lives a grandma named O Mal Soon. People say she has it all with her own restaurant and a happy family. At least she seems to. Actually, it's been long since she'd felt joy in life, but there is still one thing that makes her smile. It's singing! Secretly practicing for a senior singing contest with her granddaughter Ha Na, Mal Soon's dreams are shattered when her performance goes wrong. On top of that, her daughter Ji Sook's brutal words push Mal Soon to the edge and to leave the house at last. Lost and disheartened, Mal Soon finds herself in a taxi to "Youth Photo Studio," where she takes a portrait. Believe it or not, the hopeless grandma turns into a young lady! Mal Soon stands at the start line of a dazzling new life as she's even offered to debut as an idol singer. Will Mal Soon seize this opportunity to pursue her long-lost dream?