THE REASON WE FALL IN LOVE
Third-year advertising company employee Aoi Morita (Rinka Kumada) has long struggled with her self-confidence, as her tall height makes her an anomaly among Japanese women. While taking the elevator at work one day, Aoi's director teases her about her height, but an unexpected savior swoops in to defend her: aloof sales manager Tomonari Kurosawa (Fuma Kikuchi), whose direct manner of communication gave him a chilly reputation despite his genuine care for others. As Aoi starts to learn more about Kurosawa, she begins feeling more drawn to him, but can't quite get a read on how he feels. Meanwhile, Kurosawa has largely steered clear of relationships, wishing to avoid anything that makes his life more complicated, but even he isn't immune to feeling jealous when others get close to Aoi. Will these coworkers eventually find their way to romance together? This drama was adapted from the manga of the same name by ma2.