Aoshima-kun is a Bully!
When Yukino Katsuragi (Anne Nakamura) gets a call from her friend reminding her about a wedding she's supposed to attend, she realizes that she's caught in a bad situation: she had planned to attend the wedding with her boyfriend at the time, but they've broken up since then. In a panic, Yukino asks her handsome yet aloof younger coworker Mizuki Aoshima (Shota Watanabe) to act as her boyfriend for the day, and he agrees. The catch? Yukino and Aoshima don't actually know each other – Yukino only asked because Aoshima happened to be at the same bar as her! As they start to spend more time together, Aoshima begins to develop real feelings for Yukino, who hadn't expected things to turn out this way. Will their fake relationship end up turning into something real?