Whenever Possible
With the upgraded, high-quality, and even more playful chemistry, Yu Jae Seok and Yoo Yeon Seok are back to fill people's little moments of their busy lives with happiness! Yoo Brothers, who go around to make people laugh whenever and wherever possible, are proud of their fantastic teamwork. They will squeeze in and fill everyone's brief moments completely with small talk, fun games, and best-efficiency activities within a short time. Get lucky through special missions during the brief moments when taking a little time out during a hectic day, in between appointments, or a short break after the busiest hours. Jae Seok and Yeon Seok will fill the gap with you!