My Merry Marriage
Maeng Gong Hee, a contract designer at Jayce Group, possesses a survival instinct inherited from her strong mother and former police officer father, making her a rare wild woman in modern society. After winning the Jayce Fashion contest, she finally joins the company of her dreams, and everything seems to be going well. However, her peaceful life is disrupted when her childhood friend Gu Dan Soo suddenly moves in as her rooftop neighbor. Dan Soo, who was born rich, had to hide away with his poor mother, whom his grandmother didn't see as a suitable daughter-in-law. He spent a happy childhood next door to Gong Hee but everything changed when his mother left him. His wandering life led him to be taken in by his grandmother, who subjected him to harsh training to prepare him as the heir of their wealthy family. Eventually, Dan Soo finds his way back to Gong Hee's rooftop room. Reunited as adults, can they tap into the warmth of their childhood memories to find happiness again?