2024 Idol Star Athletics Championships - Chuseok Special
After two years, ISAC is back stronger than ever! World-famous artists gather and celebrate this sports festival. Besides fierce battles among veteran idols and super rookies, you can enjoy popular games, including track and field, archery, dance sport, breakdancing, and futsal. This year, you will be joined by seven hosts, namely Jun Hyun Moo, ISAC's walking encyclopedia, talented sportsman Jang Min Ho, YoungTak, the ambassador of KSOC, versatile singer Lee Chan Won who commentates like a pro, Kang Daniel who brings both talent and sport expertise, all-round idol Haewon, and trot prince Jeong Dong Won. Of course, you wouldn't want to miss the intriguing scenes created by the hosts. Come and join the sports festival where you can see different charms of many idols and check out who will bring home the glorious title of "Athlete Idol!"