Dog Knows Everything
Lee Soon Jae, the nation's actor who had long made people laugh and cry, is known to be sensitive and strict in real life. He also made people uncomfortable with his words and actions in pursuit of perfection. Soon Jae is shocked when he is forced to leave a drama he had been working on and even gets criticized by the public due to a misunderstanding that occurs during the process. In total despair, Soon Jae escapes to his house in Geoje-do. There, he meets Sophie the dog, and his life begins to change. Sophie was a police dog who had collected evidence for three years but retired due to an injury. One day, Sophie encounters Soon Jae, who can communicate with him. Sophie delivers clues to Soon Jae regarding the various mysteries that occur in the village. Soon Jae, who believed he was now useless, takes on a new challenge with Sophie. The duo collaborates with fellow senior friends to show the greatest achievements of their lives!