Love in the Big City
Go Young (Nam Yoon Su), a gay Korean man, lives with Mi Ae (Lee Soo Kyung), a straight woman. Through Mi Ae's eyes, Go Young embarks on a journey of personal growth. He struggles with his relationship with his mother, who's in denial about his sexual orientation, and is forced to part ways with his lover Gyu Ho (Jin Ho Eun) due to societal pressure. Recovering from his breakup, Go Young takes a trip to Thailand with a stranger, and manages to learn more about himself in the process. Can Go Young reach the personal enlightenment he desires? This 2024 Korean drama features Heo Jin Ho, Hong Ji Young, Son Tae Kyeom, and Kim Se In as directors for different episodes, based on the novel of the same name by Park Sang Young.