Falling high school girl and Irresponsible teacher 2
One year after heartbroken high school student Mikoto Ochiai (Akari Takaishi) and "scumbag" loser teacher Jin Haiba (Ryo Hashimoto)'s fateful first meeting on the school's rooftop, the two are in a relationship, but have kept it a secret from everyone else. So far, they've managed to succeed, but all that is about to change – after a particular school assignment and celebrating each other's birthdays, the origins of their relationship end up revealed. Will this spell the end for their forbidden romance? This 2024 Japanese drama follows the events of the first season, adapted from the manga of the same name by Sora and directed by Natsuki Takahashi and Yuuka Eda.