You Are My Lover Friend
Tang Yang (Wang Yu Wen) and Jiang Shi Yan (Zhang Xin Cheng) have been friends since high school. Tang Yang was well-known as one of the most beautiful, sought-after girls in school, but Shi Yan never understood why – to him, she was just like any other friend... or so he told himself. They continued to keep in touch after graduation, and ten years later, Tang Yang works at a bank helping military families get loans to start businesses, while Shi Yan runs a food media company. Shi Yan, inspired by Tang Yang's clients' perseverance, makes a documentary about their stories, which gains widespread attention. This brings Shi Yan and Tang Yang even closer, reigniting feelings that have remained hidden for over a decade. Will this be the spark that finally brings them together, or will it end their friendship for good? This 2024 Chinese drama was directed by Zhang Tong, adapted from a web novel by Hua Zhan Mian.