Music Adventure by Accident
Kian84, a webtoonist and the Grand Award winner, seems like the man of the moment who has achieved all of his dreams, but he still has more goals in his life. He has been dreaming of becoming a singer since he was young. He goes to the US, the place where you can meet the free souls who do not care about the surrounding eyes. Pani Bottle and Yoo Teo join Kian84's special music journey. Pani Bottle's goal was to help Kian84 complete his bucket list, but his forgotten musical instinct returned. And Yoo Teo, a new travel mate who supports Kian84 is a musical talent who can compose songs, sing, and play guitar. With the support of the two mates, Kian84's new adventure begins. Will he get close to becoming a singer through this new challenge?