JUNGLE BOB
A trip to experience unfamiliar food culture in the wild and spread Korean cuisine in a jungle starts, which leads to cultural exchange through food on a global level. Ryu Su Young, who has mastered making home-cooked Korean meals, and Lee Seung Yoon, known for living in nature, head for the Vanuatu jungle in the South Pacific. Also, Seo In Guk, who is trending worldwide, and UIe, who is in her element in nature, join the trip. Ryu Su Young especially makes Korean food known by cooking ingredients he gets directly from nature, which we don't usually get to see. The jungle is a kitchen for him, who has become accustomed to the new environment. He turns into a chef everywhere in the jungle. They communicate with locals through cooking, the world's universal language, and show great chemistry with each other while cooking a variety of Korean food. By combining Korean cuisine with local ingredients, they cook mouthwatering dishes that will surprise you with their uniqueness and diversity.