The Chairman is Level 9
Even in his mere presence, Na Yi Soo exudes immense charisma. Many have tried to challenge him, but no one can beat Na Yi Soo. Legend has it that he beat 16 guys by himself. Yi Soo despised his father the most, but when his father passed away, he left the prestigious Balhae High School to his son, who becomes the school director. As revenge against his father, Yi Soo is determined to ruin Balhae High School, so he transfers to the school. Balhae's top student, Ba Tang, comes from a poor family but she tries her best to be successful. She was brought up properly by her mother who taught her the value of happiness. But the new transfer student is unpleasant. Since Balhae never had a rebellious student before, things get messy at the school because of Yi Soo. Ba Tang tries her best to stop Yi Soo's actions.