Bake Me Please
Famous pastry chef Shin (Ohm Thitiwat Ritprasert) has just decided to open up his own bakery with two of his friends. However, Shin has a reputation for being short-tempered and difficult to work with, leading his friend's brother to convince his friend Peach (Guide Kantapon Chompupan) to join him, hoping that Peach's kind personality will help smooth out any friction. Unfortunately, Shin's harsh criticism starts from the very first day, leading Peach to challenge Shin to a bake-off. Peach has a trick up his sleeve, though – he's a talented baker who spent years working at his grandmother's small business. To Shin's surprise, Peach wins the competition, forcing Shin to begrudgingly recognize his abilities. As Shin and Peach continue to butt heads, the tension between them starts morphing into a new dynamic, especially when fellow employee Guy (Poom Phuripan Sapsangsawat) starts catching feelings, too! Can Shin and Peach overcome their disagreements, or is the bakery doomed along with their relationship? This 2023 Thai BL drama was directed by Kanchanapun Meesuwan.