Only Boo!
Moo (Keen Suvijak Piyanopharoj) has big dreams to become a celebrity, but his mom has other ideas: after finding out that Moo ditched school to train and attend auditions, she sends him away to a small town in the hopes that he'll focus on his studies. There, Moo meets Kang (Sea Dechchart Tasilp), a young man who helps out at his mom's restaurant. Moo begins to fall for Kang's kind nature, despite Kang's playful rejections. Despite his mother's wishes and his budding romance with Kang, Moo continues to work toward his goal of becoming an idol, and eventually manages to get signed to a label. However, this comes with a new problem: he's not allowed to date! Will Moo have to choose between the career he's always wanted and the boy who captured his heart? This 2024 Thai BL drama was directed by Golf Sakon Wongsinwiset.