2024 SBS Gayo Daejeon Summer
SBS Gayo Daejeon that has been in charge of the year-end K-pop festival from 1996 to 2024 is coming this summer to greet the K-pop fans as Gayo Daejeon SUMMER. Amazing performances of various artists will showcase their cool music this summer. Former SBS Inkigayo hosts, DOYOUNG of NCT, YEONJUN of TOMORROW X TOGETHER, and An Yu Jin from IVE will be joining Gayo Daejeon SUMMER. A total of 20 teams of K-pop artists that promoted in 2024 are here. Get ready to go wild for the refreshing performances of Gayo Daejeon SUMMER!