You Want Me to Steal You
Naoya Aizawa (Ryota Murai) is dedicated to both his work at a security company and his wife who he's been married to for several years. However, despite appearances, the the couple struggles with intimacy and lifestyle differences behind closed doors. Things take a sudden turn when a young new employee Noa Tachibana (Noa Tsurushima) joins Naoya's office – and she's determined to get Naoya to cheat on his wife with her by any means necessary. Will Naoya's devotion to his wife prevail, or will Noa's persistence pay off? This 2023 Japanese drama was directed by Ayaka Kato and Shinya Nagano, based on the manga of the same name by Jun Miyaguchi and Umesuzu.