Shooting Stars - Infinite Universe
Three years after "Shooting Stars" began airing, the universe of the show expands even further! The players not only have improved remarkably in terms of soccer but also returned with a much firmer mindset. "Soccer? We can do it too!" The female stars who are truly in love with soccer with full confidence and the legendary former soccer players who once represented the nation gathered as players and coaches, respectively, to show their love of the sport. The teams are more competitive than ever as they achieve amazing shots and seamlessly organized passes, bringing a renaissance of female soccer.