My Sassy Princess: Snow White
Content creator Snow (Faye Praeva Bunnag) works behind the scenes of a popular online beauty channel. She never appears on camera, however, as she has a rare phobia: she is afraid of mirrors and has panic attacks whenever she sees her reflection. She is thrilled when her channel receives the opportunity to collaborate with Plu (Tongtong Kitsakorn Kanogtorn), her former high school crush. Plu has since gone on to become a top star, and Snow still has feelings for him. But when a video of Snow confessing her feelings for Plu goes viral, she is bombarded by a very modern type of “poison apples” – toxic social media comments! Faced with her own demons and fresh criticism for not fitting conventional beauty standards, she must fight back, and try to win the affection of her “prince” Plu! Can she overcome her fears and emerge triumphant?