Magic Hour, The SEVENTEEN
What was your most glorious moment? Nine years after debuting, SEVENTEEN, who took the grand prize home in 2023, has finally made it to the top by recording the highest sales of a single album in K-pop history. Throughout their journey, they have CARAT by their side, and the fan culture has also grown along with them. We shed light on the K-pop industry through SEVENTEEN, who embarked on a new stage in their stadium tour in 2024, and the new culture in which fans enjoy performances. In this documentary, you can check out the diverse K-pop culture through the magical moments created by SEVENTEEN and CARAT. Take a closer look at the heartwarming stories between SEVENTEEN and CARAT over the past nine years!