Meet You at the Blossom
Jin Xiao Bao (Wang Yun Kai), the heir of the wealthiest family in Jiangnan, meets a young woman and falls in love with her at first sight. This “woman,” however, turns out to be a disguised young man named Huai En (Leslie Li). When Huai En learns who Xiao Bao is, he hatches a plot – hoping to use Xiao Bao’s feelings for him to access the Jin family’s riches. But this vile plan backfires when Huai En starts to develop real feelings for Xiao Bao. Will Xiao Bao learn the truth about who Huai En is, and his real reason for wanting to be with him? Could their feelings trump animosity, and is true love around the corner? This 2024 joint Chinese and Thai production BL drama series was based on a novel by Shui Qian Cheng and was directed by Nancy Chen.