The Pork Cutlets
Ja Wang (Jung Sang Hoon), the head of Onghwa Village, is witty and gets along with the nosy people. Having pride and passion for his job, saying it's national affairs, there is one thing he has pride for and that is his virility! Giving birth to three healthy baby boys right after getting married, Ja Wang feels bad for his burdened wife Shin Ae (Jeon Hye Bin), but wanting a daughter that fully resembles his wife, he waits for the opportunity to make that history. He is happy to hear of his wife's pregnancy but finds out this time it's not a daughter but a son. The curse doesn't stop there. Unable to bear any longer, Shin Ae suggests a vasectomy! To make things worse, his childhood friend Deok Sam (Lee Joong Ok) also begins to covet his village head position. He now knows what it feels like for "Baekgu," the neighborhood Casanova dog that will be getting neutered.