NANA TOUR with SEVENTEEN
K-pop icon group SEVENTEEN has just wrapped up a successful concert at the Tokyo Dome, leaving their fans exhilarated. Little do they know, a surprise awaits them off stage, orchestrated by renowned South Korean travel show producer Na Yeong Seok, aka PD Na. He whisks the group away on the NANA TOUR, a special 6-day, 7-night European adventure. SEVENTEEN embarks on a journey through Italy, exploring top sights by day and engaging in fun-filled games by night. Join SEVENTEEN and PD Na for a nonstop, laughter-filled European escapade that promises unforgettable moments and endless entertainment!