Nancheng Banquet
When the general of the Qian Yu Guards, Yan Chang Yun (Wang You Shuo), begins to make a name for himself as an oppressor of the people, skilled assassin Fu Xiao (Zhao Zhao Yi) is sent to eliminate him. Injured during her mission, Fu Xiao not only botches the mission but loses her memory as well. Waking dressed as a man, Fu Xiao soon crosses paths with Emperor Zhao Yuan (Xia Ning Jun), who gives her a position as a eunuch. Accompanying the Emperor to the palace, it doesn’t take long for Chang Yun to recognize her as the assassin who once tried to take his life. Suspicious of her motives, Chang Yun vows to keep a close eye on her but the more time he spends in her presence, the more intrigued by her he becomes... Xu Chi and Yi Kun directed this 2024 Chinese historical romance series.