Mom, I'm Sorry
To save his terminally ill mother, Dong Cui Can makes a deal with a mysterious stranger, exchanging his remaining years for hers. Miraculously, the stranger not only revives Cui Can’s mother but also restores her to her 20-year-old self. With a second chance at life, Yan Jin Yu is determined to seize every moment, while Cui Can vows to spend the rest of his days repaying his mother for the sacrifices she made to raise him. This 2024 Chinese animated series was directed by Zhang Yu Xia.