Present, Is Present
Wei Zi Qi (Fan Zhi Xin), the carefree heir of a wealthy family, finds himself in a fierce power struggle to gain control of his father’s firm. His antics often test the patience of his diligent executive assistant, Yuan Xia (Tu Bing). However, when Yuan Xia is falsely accused of misconducts, she is forced out of the firm. Her troubles escalate as she collapses, ends up in hospital, and is then diagnosed with a terminal disease. At her lowest point, she receives a phone call from the “future” Zi Qi. Could this be a sign that the “present-day” Zi Qi could save her from disaster? And could love follow as the intrigue deepens? This 2024 Chinese drama series was directed by Huang Yuan Da.