My Divine Emissary
Modern-day student Li Meng Meng (Li Zi Xuan) is low on self-confidence and is trying to overcome academic and social struggles. One day, she suddenly finds herself transported back to the Ancient Chinese Qi Kingdom. The realm has been ravaged by drought. Her sudden appearance coincides with what appears to be a rainstorm – leading the people to think she is a divine emissary. She soon becomes a mentor to the Qi Emperor (Chen Jing Ke), and with her modern knowledge, she proves to be a valuable asset. Can this duo form the perfect partnership… and could love follow? This 2024 Chinese drama series was based on the South Korean drama “Splash Splash LOVE,” and was directed by Wu Meng En.