The Seasons: Artist with ZICO
Let's go, Jay Park, Choi Jung Hoon, AKMU, Lee Hyo Ri, and ZICO! The late-night music talk show, The Seasons, returns for its fifth season with ZICO on KBS on Friday nights! ZICO, a unique personality and trendsetter who constantly seeks challenge, has led the challenge craze in South Korea with his hit song "Any Song." ZICO excels in singing, dancing, and rapping and promises high-quality performances and great charisma. Expect fantastic chemistry between him and the various artists he meets! Like the lyrics "We are Artist" from ZICO's successful solo track "Artist," let's all become artists on Friday nights and enjoy a music party together with musicians, audience, and viewers alike!