Every Precious Moment
Piano instructor Miri Kono (Mayu Hotta) struggles with feelings of disappointment and inadequacy after failing to achieve her lifelong dream of becoming a professional musician. Finding comfort wherever she can, Miri often treats herself to melon juice from a food truck run by Sora Aoki (Riku Hagiwara). As a man suffering from dissociative amnesia, Sora understands what it’s like to live with disappointment and loss. Connecting with Miri over rounds of melon juice, Sora wonders if he might have a future with her. But how can he hope to build a future with her when she has no idea he lives with a memory disorder? This 2023 Japanese romance drama was directed by Kentaro Otani and Akihiko Takaishi.