The Player 2: Master of Swindlers
A daring group of highly skilled con artists take on the wealthy villains of the world who always seem to escape punishment. Using their combined forces, Kang Ha Ri (Song Seung Heon), Im Byeong Min (Lee Si Eon), Do Jin Ung (Tae Won Seok), and Cha Je I (Jang Gyu Ri) steal dirty money from the filthy rich. But will their latest plan go off without a hitch? Full of non-stop action, this thrilling 2024 South Korean action series was directed by Go Jae Hyun and So Jae Hyun.