Perfect Family
Life was perfect for Choi Jin Hyeok (Kim Byung Chul), his wife Ha Eun Ju (Yoon Se Ah), and their beloved daughter Sun Hui (Park Ju Hyun) – until the day the young girl came home covered in blood, saying she thinks she killed her friend… When the latter’s house burns down, suspicions at home and school begin to surface. When another kid goes missing too, family members and friends begin to point fingers at one another. Will the truth about this “perfect family” ever emerge? This 2024 South Korean drama series was based on a webtoon by Nyangpa and Joo Eun and was directed by Yukisada Isao.