I-LAND 2
In 2020, 23 male contestants battled it out for the opportunity to join ENHYPEN, a new K-pop group produced by the musical masterminds behind BTS. Now, four years later, it’s the ladies’ turn! K-pop supremo Teddy, the ace behind chart-topping acts like BLACKPINK, will produce the group that emerges from this highly competitive audition showdown! With K-pop veteran Taeyang hosting alongside production and choreography gurus 24, VVN, PROWDMON’s Monika, and YGX’s Lee Jung, brand new K-pop stars will be born. But which of the talented contestants will make the grade? This 2024 South Korean variety TV show was directed by Lee Chang Kyu.