Fry Me to the Moon
Lu Zhen Zhen (Song Yi) has been career-oriented for her entire adult life, but that all changes when she falls in love. She abruptly leaves her Beijing-based job plans in the dust to be with her romantic partner in the city of Chengdu. Her best friend Gu Man Ting (Li Chun) is also in the city after escaping from a disastrous marriage. The two women decide to work together at a local restaurant. However, when a Chengdu-based female restaurant entrepreneur named Liang Qing Ran (Charmaine Sheh) arrives on the scene, the friends’ relationship is put to the test. Can the trio work together to make the restaurant – and their personal lives – a success? This 2024 Chinese drama series was directed by Du Xiao Yu.