Mukbo Brothers 2
Two of the greatest comedians gathered here as hosts! It's Kim Joon Hyun, an all-rounder who skillfully covers all sorts of programs, from eating and cooking to comedy shows. The next host is Moon Se Yoon, a veteran gourmet who specializes in travel planning. What's more exciting is that the first guest is Kim Seon Ho, a super handsome actor who is very close to Se Yoon. With this young guest from Generation MZ, their trip becomes more delicious, innovative, and dynamic! Equipped with fantastic chemistry, the Mukbo Brothers set out on a journey to Thailand to show off their upgraded eating and traveling skills! Join the Mukbo Brothers on their food adventure that is filled with spectacular foods and scenery!