Everyone Loves Me
The tender Yue Qianling (Zhou Ye) has long harbored a crush on her former university classmate, Gu Xun (Lin Yi). So she is overjoyed when fate reunites them at the same gaming company. She bravely confesses her feelings to him, only to face rejection because Xun is in infatuated with a tough-talking female gamer he's never met. Little does he know, that gamer is actually Qianling, who adopts a fierce persona online. Will Xun discover the true identity of his sweet colleague? And if he does, could it lead them both to love? This 2024 Chinese drama series was directed by Yu Chung Chung and Lee Ching Jung.