BOYS OVER FLOWERS Season 2 (2018)
Standards have been slipping at the elite Eitoku Academy. A student group named Correct 5 decides to act, with Haruto Kaguragi (Hirano Sho) taking the helm. The group’s aim: Identify deadbeat students and force them out of school! This rings the alarm bells for Oto Edogawa (Sugisaki Hana), a student who’s trying to hide the fact that her family is in dire financial straits. She is also trying to hide her engagement to her fiancé Tenma Hase (Taishi Nakagawa), a boy from a rival school. But problems begin to emerge for all involved when Oto Edogawa discovers an embarrassing secret about the Correct 5 kingpin! This drama is the sequel to the hit series “Boys Over Flowers.” This 2018 Japanese drama series was based on a manga series by Yoko Kamio and directed by Yasuharu Ishii.