My Military Valentine
After decades of tension, peace has come to the Korean Peninsula. To mark the start of the new North-South Korean peacetime, top South Korean star Lloyd (Kim Min Seok) heads to the DMZ to perform a concert, but a misunderstanding forces North Korean special forces soldier Baek Yeong Ok (Nam Gyu Ri) to step in. Fans capture their interaction, and the public mistakes it for a romantic moment. A scandal breaks out, and Lloyd’s fans are outraged. In desperation, he joins the military… only to find himself in a unit led by Yeong Ok! Could romance bloom between this unlikely pair? This 2024 South Korean drama series was directed by Park Kwang Chun.