Sassy Girl, Chun Hyang
Nam Won Jae Il High School's popular girl, Sung Chun Hyang, falls onto Lee Mong Ryong, Namwon Police Chief's troublemaker son, as she tries to jump over the wall in Gwanghallu. Flustered, she breaks Mong Ryong's phone, and Mong Ryong runs away with Chun Hyang's phone. Mong Ryong pulls a prank on Chun Hyang, and she falls into the lake and catches a horrible cold. Mong Ryong visits Chun Hyang's place with her friends to check in on her and ends up getting drunk on wine and spends the night under Chun Hyang's duvet. When unpleasant rumors about the two spending the night together spread, Mong Ryong's father and Chun Hyang's mother get their kids married to save their faces. Can these two immature high schoolers' premature marriage turn into true love? Learn the true value of love with sassy girl, Chun Hyang, and the troublemaker with a good heart, Mong Ryong!