Meeting You 4: Thirteen into Sixteen
The psychological healing VR documentary that has been the talk of the world returns with its fourth season. "I never imagined not being able to say proper goodbye could be so painful." Three years ago, the parents lost their 13-year-old son, who had his whole future ahead without any proper goodbye. That sudden farewell would leave them in eternal grief, but they experience something that's hard to believe to be true. VR technicians and psychologists work together and present the parents with a special day when a miracle happens, and they can meet their 16-year-old son through virtual reality. Will the parents and the son be able to say a proper goodbye this time?