You Are My Secret
Tu Xiao Ning (Zhang Jia Ning) is a lobby manager at a bank, striving to complete her probationary period. Her parents set her up on a blind date, where she unexpectedly meets her middle school classmate, Ji Yu Heng (Wei Zhe Ming). Later, they run into each other again, and Yu Heng's mother mistakenly assumes they are dating. Motivated by their families' wishes, Xiao Ning and Yu Heng pretend to date and eventually marry. However, Xiao Ning soon discovers that Yu Heng is a manager at the same bank and is now her superior. They must keep their relationship a secret, but will it survive this twist of fate? "You Are My Secret" is a 2024 Chinese romantic drama directed by Jin Xiong Hao, based on the novel "Hiding Marriage at the Office" by Qing An.