THE LEGEND OF HEROES: Hot Blooded
In the late Song Dynasty, the Yang and Guo families made a pledge that their future children will become sworn siblings or marry if of different genders. However, before they could fulfill their pact, both families were tragically killed by the invading Jin army. Orphaned by the war, Guo Jing (Ci Sha) and Yang Kang (Wang Hong Yi) were raised by different martial arts masters with the goal of avenging their families' deaths. While Guo Jing follows the path of honor, Yang Kang betrays his family by siding with the Jin army. Accompanied by the adventurous Huang Rong (Bao Shang En), Guo Jing eventually encounters Yang Kang, but their once-promised brotherhood has turned into hate. Based on the novel “The Legend of the Condor Heroes” by Jin Yong, this 2024 Chinese fantasy adventure romance series was directed by Yang Lei.