Love Endures
Huang Ying Zi (Yang Zi), Jiang Yi (Fan Cheng Cheng), and their four closest friends were inseparable as children. But after their school days ended, they were all separated at the age of 17. When one of the group gets married, Ying Zi does her best to ensure they all reunite at the wedding. The dynamic of their friendship has changed in the years they’ve spent apart: The former friends are now aged 30. But as Ying Zi and Jiang Yi spend more time together, romantic emotions begin to re-emerge. Is it too late for friendship to evolve into love? Or will destiny finally bring them together? This 2024 Chinese drama series was based on the novel “Who Do You Like at Seventeen?” by Ying Shi Liu and was directed by Niu Chao.