P.S. I Hate You
Today is the biggest day of Prae (Pearwah Nichaphat Chatchaipholrat)’s life. She is about to marry the man of her dreams at a lavish ceremony with her best friends since their university days – including Meen (Jan Ployshompoo Supasap), Wanwan (Pat Chayanit Chansangavej), May (Fah Yongwaree Anilbol), and Saras (Aye Sarunchana Apisamaimongkol) – cheering her on as bridesmaids. But the dream wedding quickly turns into a nightmare when the organizers play the “wrong” video: an explicit sex tape featuring none other than the bride herself...with another man.
Out of shame, Prae throws herself from a building. The furious Meen resolves to find out who switched the video at the last moment, as it appears that one of the group of friends may have been responsible. But as she begins to investigate, she uncovers a whole host of dark secrets about each member of the friend group. Will the truth ever emerge – and what will happen when the skeletons in the friends’ closets are exposed?
“P.S. I Hate You” is a 2022 Thai drama series that was directed by Tle Tawan Charuchinda.