A Boss and A Babe
Cher (Book Kasidet Plookphol) is a determined gamer with dreams of e-sports stardom, currently balancing his university studies with running a successful ASMR channel. In his final year, he secures an internship at a struggling video game company led by the gruff Gun (Force Jiratchapong Srisang), who secretly adores Cher’s soothing ASMR videos. As Gun tries to express his feelings through unconventional tasks for his intern, a unique bond begins to blossom. However, the constant weight of family pressure and unresolved secrets from Gun’s past threaten to overshadow their budding romance. Will Cher and Gun overcome these obstacles to find love, or will the weight of their worlds pull them apart? This 2023 Thai BL drama was directed by New Siwaj Sawatmaneekul.