Our Skyy 2
Proving there’s never a dull moment in the world of BL romance, this anthology continues the story of different couples all finding their way through life and love in Thailand. A fortuneteller’s prediction threatens to derail one couple’s plans. Three different couples embark on new adventures, one to shoot a film, another to visit a tribal village, and another simply to explore the world around them. While one couple settles into university life, another takes on an unexpected challenge when a little boy shows up on their doorstep, calling them “papa”. Meanwhile, one couple decides that to better understand each other, they should switch jobs, just to see what it’s like to walk in the other’s shoes. Will these couples all manage to find their happily ever afters? This 2023 Thai anthology series was directed by X Nuttapong Mongkolsawas, New Siwaj Sawatmaneekul, Golf Tanwarin Sukkhapisit, Au Kornprom Niyomsil, Aof Noppharnach Chaiyahwimhon, and Jojo Tichakorn Phukhaotong.